10 THINGS HOW BE HAPPY

by - 10:30

Je 22:30 já ležím v posteli, piju svoji vodu s citrónem, poslouchám spotify a přemýšlím nad tím, jak jsem stále šťastná z každé blbosti v mém životě. Když si tak vzpomínám 4 roky zpět jsem byla každý den protivná, bez nálady, nevěděla jsem co je to mít jen tak z něčeho radost. Byla jsem strašně negativní člověk, byla jsem uzavřená do sebe a měla jsem pár kamarádu kteří mně brali takovou jaká jsem byla. Jenže pak přišly prázdniny před SŠ já poznala nové lidi už jsem nebyla tak negativní no a pak přišel úplný zlom. 1.9.2015 jsem poznala mojí nelepší kamarádku díky které jsem přestala být tak negativní a do dneška ji jsem za to strašně vděčná, vždyť proč se furt jen mračit a brečet když se můžeme smát a rozdávat radost ostatním?  
Tak jsem si pro vás připravila mých 10 TIPŮ díky kterým jsem pořád tak šťastná.
1. RADOST Z MALIČKOSTI
- Když Vám někdo řekne ''SLUŠÍ TI TO'' poděkujte a taky mu zlepšete den, když se Vám něco podaří mějte z toho radost, když Vám někdo napíše ''mám tě rád/a mějte z toho radost. 
A tak to je, bylo a bude, hlavní je mít radost z maličkosti.
2. DĚLEJTE TO, CO MILUJETE
- Miluješ focení? Tak foť.
-Miluješ číst? Tak čti.
Miluješ vařit? Tak vař.
-Je jedno co budete dělat, ale jde o to ať Vás to baví a ať Vás to dělá šťastné.
3. NAUČIT SE ODPOUŠTĚT
- V životě mi už tolik lidi ublížilo, že jsem se naučila až odpouštět. Kolikrát jsem byla hlavně smutná z toho, protože mi někdo chyběl, přece žijeme jen jednou tak kvůli nějaké blbé hádce neztratím blízkého člověka. 
4. PRAVIDELNÝ SPÁNEK
-Možná si říkáte že to je blbost, ale není. Byli časy kdy mi jako ''spánek'' stačily jen 2-3 hodinky spánku. A vydržet se mnou v jedné místnosti pak byl velký problém, víc protivná a naštvaná na celý svět jsem nebyla nikdy než v tomhle období. Ale potom jsem si řekla STOP a jeden večer jsem si řekla že to není normální, že musím chodit spát jako každý normální člověk. A od té doby kdy spím 6-8 hodin denně, jsem pořád šťastná a neřeším nikoho. 
5. NEZAVIĎTE
-Když má něco nějaký člověk a vy to strašně moc chcete, tak mu nezáviďte ale dělejte něco pro to aby jste to mohli mít taky. (věřte mi že závist je ta nejhorší vlastnost co člověk může mít) 
6. NEBERTE SI KAŽDÉ ŠPATNÉ SLOVO OD NĚKOHO K SRDCI 
-Říkala jsem si že tohle nebude tak lehké, jenže pak jsem přišla na SŠ kde jsem poznala pár strašně špatných lidí a už mi to šlo, sice ne hned ale během 2 měsíců jsem se to naučila. Víte když slyšíte od jedné holky ze třídy jak říká ostatním holkám že když se nějaká holka nelíčí tak podle ní to není holka atd.. Tak se to naučíte rychle, ale hlavně jsem se to naučila tak, že jsem se řídila pravidlem ''1 uchem tam a druhým uchem ven'' a fakt mi to pomohlo. Teď neřeším nikoho co mi kdo řekne a je mi LÉPE. 
7. VĚŘIT 
-K tomuhle ani nemám vlastně co napsat, jen nejspíš tohle--> Chceš něco? Tak si to přej, přej si to několikrát denně, mysli na to občas a splní se ti to, tomuhle se říká zákon přitažlivosti.
8.SPORT
-Joo tuhle aktivitu ne každý miluje, ale není nic lepšího než docvičit a cítit se šťastně protože jsi něco udělal pro své tělo.
9.VŽDY PODĚKUJTE
-Není nic lepšího, když Vám někdo řekne DĚKUJI, mnoho lidi si říká že to je blbost, ale není. (minule jsem jednomu pánovi podala peněženku která mu vypadla z kapsy a on ani nepoděkoval) a ani si nedovedete představit jak mně to naštvalo. DĚKUJI je jen blbé slovo, ale jak dokáže toho daného člověka potěšit.
10. BUĎTE VDĚČNÍ
Buďte vděční za to, že máte kde bydlet, spát.
že máte rodiče.
že máte peníze na jídlo a pití. 
že máte přátele.
že jste zdraví.
že máte někoho kdo Vám dává lásku.
Protože tyhle věci má málo kdo a ten kdo tyhle věci má tak si jich neváží.
Dnešní článek už je dost dlouhý, takže se už nechci nějak rozepsat, ale doufám že Vám moje tipy aspoň trošku pomůžou.

S láskou, Nat.

You May Also Like

0 komentářů