JUST DO IT!

by - 11:30

Když mi bylo tak 12-13 snila jsem o tom že chci jednou psát blog, když začali prázdniny tak jsem nevěděla co mám dělat se svým volným časem a řekla jsem si jeden večer že chci začít psát blog. A ten daný večer jsem si taky založila účet na bloggeru a přišla na řadu ta nejhorší věc při zakládání blogu a to byl název, měla jsem různé nápady ale název blogu 'NATALI MAE' mi přišel nejlepší pro to o čem chci na blogu psát, chci psát o tom co mně dělá šťastnou a co mně strašně moc baví. 
Což je líčení a celkově kosmetika, móda a focení. I když jsem si tenhle blog založila a měsíc dělala design blogu, tak jsem si říkala CO KDYŽ SE MI BUDOU LIDI SMÁT? CO KDYŽ KVŮLI TOHO NĚKOHO ZTRATÍM? a ostatní otázky, týden zpátky jsem tak seděla s mamkou na zahradě a bavila jsem se s ní o tomhle mém nápadu a mamka mi řekla ''JEN TO UDĚLEJ, KAŠLI NA OSTATNÍ. TI CO SE TI VŽDY SMĚJOU JSOU JEN TI CO TI ZÁVIDÍ NĚCO CO ONI NEMAJÍ''.

No a vlastně teď tu sedím venku na terase, poslouchám migos a píšu svůj první článek na tenhle blog, říkala jsem si že je blbost abych psala jako první článek něco o mně a rozhodla jsem se rovnou začít psát blog o něčem co miluji  a to je NAKUPOVÁNÍ (proč pak nemám furt peníze že :D) a LÍČENÍ. 
V pondělí jsem si objednávala kosmetiku z  MAKEUP REVOLUTION, objednala jsem si tuhle paletku a tenhle rozjasňovač.
Když jsem viděla tuhle paletku hned jsem si s ní představila snad 10 líčení najednou a viděla jsem se už jak se s ní budu líčit. Musím Vám říct že koupi téhle paletky vůbec, ale vůbec nelituji (a mně jen tak něco nevyhovuje). Stíny vypadají fakt jak na fotce, pigmentace je úžasná a výdrž? Ta je ještě lepší, co lepší, ta je nejlepší. O téhle mojí nové lásce chystám samostatný článek kde budou i 3 líčení (denní, večerní a takové podzimní)
A jelikož jsem ten typ holky co se strašně ráda výrazně líčí, tak jsem si musela objednat i nový highliter, jenže jsem to trošku nedomyslela. Neříkám že ten rozjasňovač je špatný nebo něco, ale trošku víc jsem nevychytala odstín, myslela jsem si totiž že to bude krásný highliter třeba s rose gold odlesky, jenže ty odlesky jsou zelené ( i když ty zelené odlesky jdou vidět na fakt velkém světle tak je to pořád zelená a jde to vidět že ano:))) :D). Takže z rozjasňovače se stál oční stín který používám na celé víčko a nebo si s ním rozjasním vždycky oční koutek, protože tam to vypadá fakt hezky. 
(btw.na fotce nejde fakt vidět že tam budou nějaké zelené odlesky :D)
Když jsem šla z pošty, stavila jsem se do místního obchodu kde jsem viděla novou ELLE kde byla řasenka They're real! od benefitu a řekla jsem si proč tu řasenku za takovou cenu nevyzkoušet.
A upřímně? Asi mám nějaké divné řasy nebo něco, ale ta řasenka mi strašně moc slepuje řasy, ale fakt hodně že až to je škaredé (něco jako řasy ala pavoučí nožičky). Kdybych si tu řasenku koupila za 800 Kč,- a ona by mi tak nevyhovovala tak nevím co bych fakt dělala, ale udělala jsem aspoň radost mamce protože ji sedí (není zač, mami <3).
A co jste si koupili za poslední dobu vy?
S láskou, Nat.

You May Also Like

0 komentářů